واقع گرا بودن در انتخاب درست کلمات کلیدی

قسمت اول :

همه ما می دانیم بهترین و کم هزینه ترین روش برای کسب درآمد

در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، استفاده از تکنیک های سئو بر روی وب سایت می باشد.

کافیست در یک کلمه کلیدی درست ، رتبه بگیرید . از همینجا فروش و کسب درآمد شما آغاز خواهد شد .

اما آیا انتخاب کلمه کلیدی درست برای انجام فعالیت های سئو ساده است ؟

آیا بهترین کلمه کلیدی ، آن کلمه ای است که بیشترین میزان جستجو را دارد ؟

یک استراتژی عام برای انتخاب کلمات کلیدی

حتما تا حالا برای شما اتفاق افتاده است که برای فروش

مثلا محصول کفش” یا کتونی” برای کلمات کلیدی کفش” و یا کتونی” انرژی ،

وقت و هزینه بسیار زیادی را کرده باشید و در نهایت به نتیجه دلخواه نرسیده باشد ؟

یک مثال بسیار ساده و واقعی در این زمینه وجود دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت

 

از نگاهی دیگر

در مورد وب سایت هایی که قدرت دامنه بالا ،

سابقه بالا و برند شناخته شده ای دارند نیز فعالیت بر روی کلمات کلیدی پرجستجوتر پیشنهاد می گردد .

اگر دیجی کالا در کلمه کلیدی کفش” رتبه نداشته باشد کاملا امری نا امید کننده است .

نتیجه گیری

در انتخاب کلمات کلیدی ، علاوه بر واقع گرا بودن نسبت به وضعیت خودمان ، می بایست ۳ موضوع دیگر را مد نظر قرار دهیم :

  1. میزان جستجو
  2. میزان رقابت
  3. میزان نزدیک بودن به هدف

لینک های مرتبط :

راهکار کاهش نرخ پرش

فاکتورهای استراتژی

ویژگی پایه ای سایت


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کلیدی ,کلمات ,کلمه ,میزان ,کفش” ,سایت ,کلمات کلیدی ,کلمه کلیدی ,انتخاب کلمات ,کلیدی کفش” ,کلیدی درست ,انتخاب کلمات کلیدی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

جراحی هموروئید نمایندگی رسمی سمعک های آمریکا و اروپا در ایلام My dream house یادداشت های یک هنرمند ِ برنامه نویس پرسش مهر:آیا محیط مدرسه دلپذیر،دلخواه و شاد است؟ Melissa موج دریا سايبان برقي DARKNESS نمونه کارهای مهدی سلیمانی